Tablica ogłoszeń
Zamówienia publiczne i koncesje
Pozostałe przetargi
Oferty pracy
Plan postępowań o udzielenie zamówień
Regulamin udzielania zamówień publicznych bez stosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
RODO
Sprawozdania finansowe

 

Klauzula informacyjna



Nazwa:podinspektor lub inspektor ds. wykorzystania funduszy unijnych
Adres:Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10
Telefon:334979636
E-mail:sekretariat@md.bielsko.pl
Forma zatrudnienia:umowa o pracę
Stanowisko:podinspektor lub inspektor
Wykształcenie:wyższe
Doświadczenie:2 lata
Data dodania: 2011-10-10
Termin składania ofert: 2011-10-25
Treść ogłoszenia:

Miejski Zarz±d Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10
ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy
podinspektor  lub inspektor  ds. wykorzystania funduszy unijnych

Zakres zadań realizowanych na stanowisku:
1. opracowywanie wniosków, harmonogramów, procedur realizacyjnych, sprawozdań i rozliczeń środków zewnętrznych
2. współudział w przygotowywaniu umów finansowych oraz wydatkowania kredytów lub innych środków finansowych przeznaczonych na realizację projektów,
3. współpraca z odpowiednimi wydziałami Urzędu Miasta Bielsko-Biała i innymi instytucjami w sprawach zwi±zanych z finansowaniem wniosków (projektów)
4. prawidłowe i rzetelne rozliczanie pozyskiwanych środków na realizację projektów,
5. współudział w przetargach na inwestycje realizowane ze środków zewnętrznych.

Wymagania niezbędne:
Kandydatem na stanowisko podinspektora lub inspektora ds. wykorzystania funduszy unijnych może być osoba, która spełnia następuj±ce kryteria:
1. posiada obywatelstwo polskie,
2. posiada wykształcenie wyższe magisterskie; prawo i administracja, ekonomiczne lub techniczne,
3. posiada nieposzlakowan± opinię,
4. ma pełn± zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
5. nie była skazana za przestępstwo publiczne i skarbowe popełnione z winy umyślnej,
6. posiada stan zdrowia pozwalaj±cy na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
7. posiada ł±cznie, co najmniej 2-letni staż pracy udokumentowany świadectwami pracy, zaświadczeniami o zatrudnieniu w ramach umowy o pracę - na stanowisko inspektora.

Oczekiwania stawiane kandydatom:
1. umiejętności:
a) analitycznego myślenia,
b) rzeczowej argumentacji i klarownego sposobu przedstawiania pogl±dów,
2. umiejętność obsługi komputera,
3. posiadanie prawa jazdy,
4. samodzielność i umiejętność dobrej organizacji pracy.

Oferta powinna zawierać następuj±ce dokumenty i oświadczenia:
1. kopię dowodu osobistego
2. kopie dokumentów potwierdzaj±cych wykształcenie,
3. kopie dokumentów potwierdzaj±cych, co najmniej 2-letni staż pracy w przypadku inspektora  (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu w ramach umowy o pracę) i ewentualne dodatkowe kwalifikacje,
4. oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz danych osobowych wrażliwych do celów rekrutacji,
5. CV, list motywacyjny,
6. oświadczenie kandydata  o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o  korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem s±du  za umyślne przestępstwo ścigane z skarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

Oferty zawieraj±ce wymienione dokumenty należy składać  w zamkniętych kopertach z napisem "nabór na stanowisko inspektora lub podinspektora ds. wykorzystania funduszy unijnych" do:  25 pażdziernika 2011r.
 
Pod adresem
Miejski Zarz±d Dróg
43-300 Bielsko-Biała
ul. Grażyńskiego 10 pokój nr 15 (osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu). Nie ma możliwości składania dokumentów poczt± elektroniczn±.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www. mzd.home.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskigo Zarz±du Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10.
Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowi±zana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Inne informacje:
Oferty, które wpłyn± po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniaj±ce wymogów nie będ± brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostan± ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursow± decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostan± powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ci±gu dwóch tygodni od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 15 w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostan± komisyjnie zniszczone.

 

 

 

Rozstrzygnięcie:

Informacja o zakończeniu procedury naboru ogłoszonego w dniu 10 października 2011r na stanowisko podinspektora lub inspektora ds. wykorzystania funduszy unijnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej.

W związku z zakończeniem procedury naboru informuję, że na stanowisko podinspektora została wybrana Pani Natalia Malec zam. Bystra.

Wybór wyżej wymienionej osoby został podyktowany faktem, iż w najwyższym stopniu spełniała wymagania i oczekiwania określone w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne na wyżej wymienionym stanowisku.