Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej ul. Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała
Ogłasza nabór na wolne stanowisko:
Specjalista ds. zarządzania infrastrukturą IT
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1.
Zarządzanie infrastrukturą IT znajdującą się w zasobach
MZD w tym ITS:
·
monitoring pracy infrastruktury IT, usuwanie awarii sprzętu i oprogramowania , przywracanie systemów po awariach.
·
wykonywanie drobnych czynności serwisowych,
·
zlecanie i nadzór nad czynnościami serwisowymi wykonywanymi przez zewnętrzne jednostki usługowe,
·
zakup nowego sprzętu lub oprogramowania w tym przygotowywanie specyfikacji technicznych i całego postępowania przetargowego (w przypadku zamówień udzielanych bez konieczności stosowania Ustawy o zamówieniach publicznych),
·
zapewnienie ciągłości pracy systemów informatycznych MZD i ITS,
·
dostosowanie systemów do obowiązującej polityki bezpieczeństwa i wymagań Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
2.
Administrowanie bazami danych MZD
ITS, w szczególności poprzez:
·
zabezpieczenie i nadzór nad bazami danych,
·
prowadzenie czynności mających na celu
zachowanie integralności i spójności baz danych,
·
sporządzanie kopii bezpieczeństwa, zapewnienie bezpieczeństwa danych,
·
administracja siecią CCTV (monitoring).
3.
Wdrożenia i bieżąca kontrola systemów informatycznych :
·
prowadzenie projektów informatycznych, w szczególności poprzez: przeprowadzenie analizy wymagań,
definiowanie przedmiotu zamówienia, koordynowanie prac przy procesie wdrożenia, przeprowadzanie testów akceptacyjnych, utrzymanie systemu,
·
współudział w szkoleniu pracowników, udzielanie pomocy merytorycznej przy obsłudze systemów,
·
zlecanie i nadzór nad wprowadzanymi
zmianami w sieci ITS i MZD,
·
w wyjątkowych sytuacjach na polecenie przełożonego wprowadzanie danych do systemu.
4.
Współudział w zarządzaniu serwerem internetowym MZD,
5.
Opracowywanie drobnych programów komputerowych usprawniających pracę Zarządu,
6.
Pomoc innym użytkownikom w zakresie kłopotów z oprogramowaniem oraz sprzętem.
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
·
- praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
·
- czynności merytoryczne i administracyjne wykonywane w trakcie pracy biurowej w pozycji siedzącej, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne,
·
- przemieszczanie się pomiędzy budynkami Miejskiego Zarządu Dróg i wewnątrz budynków,
·
- bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
·
- na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
NIEZBĘDNE
•
obywatelstwo: polskie,
•
wykształcenie: wyższe techniczne w zakresie informatyki lub pokrewne,
•
doświadczenie zawodowe/staż pracy: minimalny staż pracy 4 lata (preferowany w obszarze informatycznym) w ramach umowy o pracę udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniami o zatrudnieniu,
•
bardzo dobra znajomość języka SQL i relacyjnych baz danych,
•
doświadczenie w administrowaniu wirtualną infrastrukturą opartą o środowisku wirtualnym np. VMware vSphere,
•
doświadczenie w administrowaniu serwerami Windows i zarządzaniu usługami Active Directory,
•
dobra znajomość zasad działania sieci IPv4,
•
doświadczenie w administrowaniu sieciami LAN/WAN,
•
doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych,
•
doświadczenie w projektowaniu systemów informatycznych,
•
umiejętność pracy w zespole ,
•
umiejętność zarządzania swoim czasem, dobra organizacja pracy, samodzielność,
•
znajomość systemów Windows 7/8/8.1/10
•
znajomość systemów
Linux
•
umiejętność
analizy problemu/awarii oraz rozwiązywanie problemu pracując pod presją czasu,
•
kreatywność,
•
umiejętność wykorzystania w praktyce wiedzy zdobytej w trakcie szkoleń,
•
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
•
nieposzlakowana opinia.
DODATKOWE
•
umiejętność rzeczowej argumentacji i klarownego sposobu przedstawiania poglądów,
•
wysoka kultura osobista,
•
zdolność do pracy pod presją czasu oraz stresu,
•
znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,
•
podstawowa znajomość zasady działania sieci SAN,
•
podstawowa znajomość systemu NetApp DataOntap,
•
Prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
·
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,
·
list motywacyjny
·
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
·
oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w tym danych osobowych wrażliwych do celów rekrutacji,
·
oświadczenie kandydata
o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o
korzystaniu
z pełni praw publicznych,
·
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
·
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
·
kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, umowy, w tym o dzieło i zlecenia, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko), w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,
·
kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy,
Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „nabór na stanowisko
Specjalisty ds. zarządzania infrastrukturą IT
” do dnia 6 sierpnia 2018 r.
na adres
Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
43-300 Bielsko-Biała
ul. Michała Grażyńskiego 10 pokój nr 7A
(osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD). Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.mzd.home.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10.
Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Inne informacje:
Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu trzech miesięcy od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 7A w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 1996 r nr 62, poz. 286 z późn. zm.)
|