Tablica ogłoszeń
Zamówienia publiczne i koncesje
Pozostałe przetargi
Oferty pracy
Plan postępowań o udzielenie zamówień
Regulamin udzielania zamówień publicznych bez stosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
RODO
Sprawozdania finansowe

 

Klauzula informacyjna



Nazwa:Kierownik Zespołu Zamówień Publicznych
Adres:Miejski Zarząd Dróg w Bielsku - Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko - Biała
Data dodania: 2018-12-21
Termin składania ofert: 2018-12-31
Treść ogłoszenia:

  Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej

ul. Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała
Ogłasza nabór na wolne stanowisko:   
 
Kierownik Zespołu Zamówień Publicznych
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  1. Koordynacja i organizacja przygotowania i przeprowadzania procedur o udzielenie zamówień publicznych w szczególności w oparciu o ustawę Prawo Zamówieniach Publicznych,
  2. Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń, informacji i zawiadomień w procedurze krajowej oraz w procedurze powyżej progów unijnych;
  3. Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem dyrektyw unijnych  zamówień współfinansowanych ze środków unijnych,
  4. Prowadzenie procedur zadań dofinansowanych ze środków unijnych w oparciu u zasadę konkurencyjności;
  5. Odbiór i sprawdzanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia i szacunkowej wartości zamówienia;
  6. Przygotowanie zarządzeń i regulaminów z zakresu zamówień publicznych;
  7. Nadzór i sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień;
  8. Nadzór nad sporządzaniem kosztorysów inwestorskich, weryfikacją kosztorysów ofertowych;
  9. Sprawdzanie poprawności składanych poręczeń, gwarancji wadialnych i zabezpieczeń należytego wykonania umowy;
  10. Organizacja pracy komisji przetargowej i archiwizacja dokumentacji  z przeprowadzonych postępowań;
  11. Nadzór i sporządzanie protokołów z prac komisji oraz protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  12. Organizacja pracy komisji ds. rozpatrywania odwołań. Nadzór nad rozpatrywaniem odwołań i udzielanie odpowiedzi na odwołania złożone w trakcie prowadzonych procedur zamówieniowych;
  13. Nadzór i przygotowanie dokumentacji do uprzedniej i doraźnej kontroli Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych oraz innych organów kontrolnych.
  14. Zawiadamianie Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w przypadkach opisanych w ustawie Prawo zamówień Publicznych;
  15. Nadzór i sporządzanie zastrzeżeń do wyników kontroli;
  16. Udział w sporządzaniu planów zamówień;
  17. Organizacja i nadzór nad prowadzeniem planu i rejestru zamówień publicznych prowadzonych oraz sporządzanie wymaganych raportów.
  18. Nadzór i przygotowywanie umów i kontraktów, tym kontraktów prowadzonych w oparciu o procedury FIDIC.
  19. Nadzór i przygotowywanie zmian do umów zawartych.
 
Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej przy ul. Michała Grażyńskiego 10, biura usytuowane na parterze i pierwszym piętrze, brak windy. Ciągi komunikacyjne nie umożliwiają poruszanie się wózkami inwalidzkimi.
  • praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
  • stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, nadzorem nad pracą podległych pracowników, współpracą z pracownikami z innych zespołów,
  • na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.
 
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
 
NIEZBĘDNE
  • obywatelstwo : polskie,
  • wykształcenie : wyższe w zakresie administracji lub prawa
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy :
  • co najmniej 7 letni staż pracy przy przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym przy stosowaniu procedur przetargowych zadań dofinansowanych ze środków unijnych, potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu;
  • co najmniej 5 letni staż pracy związany z kierowaniem pracą podległych pracowników w dziedzinie zamówień publicznych,  potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu;
  • doświadczenie w sporządzaniu kontraktów w oparciu procedury FIDIC;
  • bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeń ustawowych;
  • dobra znajomość ustawy o finansach publicznych;
  • dobra znajomość przepisów kodeksu cywilnego;
  • dobra znajomość ustawy o drogach publicznych;
  • dobra znajomość dyrektywy klasycznej;
  • dobra znajomość wytycznych dotyczących udzielania zamówień publicznych dofinansowanych ze środków unijnych;
  • dobra znajomość przepisów w zakresie elektronizacji zamówień publicznych;
  • dobra znajomość prawa budowlanego ;
  • znajomość ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
 
 
DODATKOWE
 
  • dobra znajomość obsługi komputera,
  • umiejętność rzeczowej argumentacji i klarownego sposobu przedstawiania poglądów,
  • wysoka kultura osobista,
  • zdolność do pracy pod presją czasu oraz stresu,
  • zdolności kierowania kapitałem ludzkim, oraz samodzielnego organizowania pracy nie tylko własnej, lecz także podległego personelu
 
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, umowy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko), w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,
  • oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w tym danych osobowych wrażliwych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o  korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
 
 
Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „nabór na wolne stanowisko Kierownik Zespołu Zamówień Publicznych” do dnia 31 grudnia 2018 r.
na adres
Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
43-300 Bielsko-Biała
ul. Michała Grażyńskiego 10 pokój nr 7A
(osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD). Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.mzd.home.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10.
Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Inne informacje:
Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu dwóch tygodni od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 7A w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 1996 r nr 62, poz. 286 z późn. zm.) 
Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNIK ZESPOŁU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W MIEJSKIM ZARZĄDZIE DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ UL. MICHAŁA GRAŻYŃSKIEGO 10

   
W wyniku przeprowadzonego naboru na stanowisko Kierownik Zespołu Zamówień Publicznych wybrana została Pani Bogusława Durłak zamieszkała w Bielsku-Białej.
Wybór Pani Bogusławy Durłak został podyktowany faktem, iż w najwyższym stopniu spełniała wymagania i oczekiwania określone w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne i dodatkowe na wyżej wymienionym stanowisku.
 
 
 
Bielsko-Biała, 07.01.2019 r.