Tablica ogłoszeń
Zamówienia publiczne i koncesje
Pozostałe przetargi
Oferty pracy
Plan postępowań o udzielenie zamówień
Regulamin udzielania zamówień publicznych bez stosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
RODO
Sprawozdania finansowe

 

Klauzula informacyjna



Nazwa:Inspektor ds. wdrażania projektów drogowych
Adres:Miejski Zarząd Dróg w Bielsku - Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko - Biała
Data dodania: 2019-02-04
Termin składania ofert: 2019-02-25
Treść ogłoszenia:

    Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej

 

ul. Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała
Ogłasza nabór na wolne stanowisko:   

 

Inspektor ds. wdrażania projektów drogowych
Miejsce pracy: Bielsko-Biała

 

 
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Wdrażanie projektów drogowych realizowanych w ramach  środków zewnętrznych, w tym z Unii Europejskiej w szczególności poprzez:
 

  1. Przygotowanie materiałów do projektów planów finansowania budowy dróg i obiektów mostowych, w tym Wieloletniego Planu Inwestycyjnego i Wieloletniej Prognozy Finansowej.
  2. Przygotowanie materiałów i dokumentów do  wniosków na realizację zadań z udziałem środków zewnętrznych i unijnych we współpracy z odpowiednimi komórkami MZD oraz wydziałami Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej.
  3. Przygotowanie dokumentacji do złożenia wniosków dla projektów drogowych współfinansowanych ze środków zewnętrznych.
  4. Opracowanie harmonogramów i procedur dla projektów drogowych realizowanych z udziałem środków zewnętrznych.
  5. Zarządzanie umowami finansowymi na realizację zadań ze środków zewnętrznych oraz wydatkowaniem kredytów lub innych środków finansowych przeznaczonych na realizację projektów.
  6. Współpraca z odpowiednimi wydziałami Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej i innymi instytucjami w sprawach związanych z finansowaniem wniosków (projektów).
  7. Raportowanie całego procesu inwestycyjnego i bieżąca korespondencja w formie uzgodnionej z instytucjami odpowiedzialnymi za wydatkowanie ze środków zewnętrznych.
  8. Monitorowanie zagrożeń wykonania zakresu rzeczowego lub finansowego projektu przy współpracy z odpowiednimi komórkami MZD.
  9. Prawidłowe i rzetelne rozliczanie (również przy użyciu dedykowanych elektronicznych systemów informatycznych) środków zewnętrznych na realizację projektów, w tym:
    9.1.Przygotowywanie sprawozdań;
    9.2    Przygotowywanie wniosków o płatność.
  10. Zlecanie i wykonywanie pomiarów dotyczących projektów dofinansowywanych ze środków zewnętrznych po zakończeniu ich realizacji (rzeczowym i finansowym) oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.
  11. Prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem wskaźników projektów drogowych realizowanych z udziałem środków zewnętrznych.
  12. Prowadzenie  działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących realizowanych projektów finansowanych ze środków zewnętrznych.
  13. Zabezpieczenie i przechowywanie dokumentacji archiwalnej.
  14. Prowadzenie bieżącej korespondencji.
     

 

Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej przy ul. Michała Grażyńskiego 10, biura usytuowane na parterze i pierwszym piętrze, brak windy. Ciągi komunikacyjne nie umożliwiają poruszanie się wózkami inwalidzkimi.
  • praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
  • stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, współpracą z pracownikami z innych zespołów,
  • na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.
 
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
 
NIEZBĘDNE
  • obywatelstwo : polskie,
  • wykształcenie : wyższe preferowane techniczne lub ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy :
  • co najmniej 2 letni staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
  • bardzo dobra znajomość tematyki i doświadczenie zawodowe związane z wdrażaniem (pozyskiwaniem, rozliczaniem i monitorowaniem) projektów dofinansowanych z programów Unii Europejskiej,
  • podstawowa znajomość budowlanych procesów inwestycyjnych, w tym analizy dokumentacji projektowej, prawa budowalnego, prawa zamówień publicznych, tematyki administracji publicznej, w szczególności jednostek samorządu terytorialnego,
  • prawo jazdy kat. B.
 
 
DODATKOWE
 
  • doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego,
  • biegła znajomość programów MS Office, w szczególności MS Excel,
  • umiejętność: rozwiązywania problemów, pracy zespołowej i współpracy z innymi, analitycznego myślenia i rzeczowej argumentacji,
  • wysoka kultura osobista,
  • obowiązkowość, rzetelność, wnikliwość, sumienność, terminowość, komunikatywność, odporność na stres.
 
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, umowy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko), w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,
  • oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o  korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Oferujemy:

 

  • zatrudnienie w oparciu o umowę pracę,
  • dodatkowe szkolenia podnoszące kwalifikacje,
  • możliwość skorzystania z kart sportowo- rekreacyjnych oraz ubezpieczeń grupowych,
  • przyjazną atmosferę w miejscu pracy, wsparcie współpracowników i przełożonego.
 
Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „nabór na wolne stanowisko Inspektor ds. wdrażania projektów drogowych” do dnia 25 lutego 2019 r.
na adres
Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
43-300 Bielsko-Biała
ul. Michała Grażyńskiego 10 pokój nr 7A
(osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD). Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.mzd.home.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10.
Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Inne informacje:
Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu dwóch tygodni od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 7A w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 1996 r nr 62, poz. 286 z późn. zm.) 


 

 

Rozstrzygnięcie:

  INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO INSPEKTORA DS. WDRAŻANIA PROJEKTÓW DROGOWYCH

W MIEJSKIM ZARZĄDZIE DRÓG
W BIELSKU-BIAŁEJ UL. MICHAŁA GRAŻYŃSKIEGO 10
 
 
W wyniku przeprowadzonego naboru na stanowisko Inspektora ds. wdrażania projektów drogowych wybrana została Pani Lucyna Muszczak zamieszkała w Bielsku-Białej.
Wybór Pani Lucyny Muszczak został podyktowany faktem, iż w najwyższym stopniu spełniała wymagania i oczekiwania określone w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne i w wysokim stopniu spełniała wymagania dodatkowe na wyżej wymienionym stanowisku.
 
 
 
                       
 
Bielsko-Biała, 18.03.2019 r.